Klantenservice
Klantenservice
Hoe bestel ik iets bij BAZORO?
Stap 1: Selecteer een product
Kies het aantal producten dat je wilt bestellen en plaats deze in de winkelwagen, door op de “In winkelmand” button te klikken.
Stap 2: Winkelwagen
A: Als je meer dan 1 product wilt bestellen kun je hier je aantal wijzigen.
B: Klik (als je het aantal hebt gewijzigd) vervolgens op “Winkelmand bijwerken”.
C: Wil je een product verwijderen uit je winkelwagen? Klik dan op het rode kruisje links.
D: Het totaalbedrag inclusief BTW en altijd gratis verzending in Nederland en België.
E: Klik op de button om verder te gaan met je bestelling.
Stap 3: Inloggen / verder als nieuwe klant
A: Als je vaker een bestelling hebt gedaan kun je hier inloggen.
B: Vul je login gegevens in en druk vervolgens op de “Inloggen” button.
Stap 4: Vul je gegevens in
A: Vul je naam, e-mail en adresgegevens in.
B: Vink dan deze optie aan als je sneller een vervolgbestelling wilt kunnen plaatsen of de status van je bestelling wilt volgen.
Stap 5: Overzicht bestelling
A: Controleer of je bestelling klopt.
Stap 6: Betalen
A: Kies je gewenste betaalmethode en klik op “Bestelling plaatsen”.
Hoe verwijder ik een product uit de winkelwagen?
Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?
Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?
Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?
Ik kan niet inloggen in de webshop, wat moet ik doen?
Hoe kan ik de producten vinden die ik zoek?
Betaalmogelijkheden
iDEAL (Gratis)
Snel en eenvoudig betalen via je eigen bank.
Vooruitbetaling (Gratis)
Maakt het openstaande orderbedrag over wanneer het jou uitkomt.
PayPal (Gratis)
Betalen via je PayPal rekening.
Creditcard (Gratis)
Eenvoudig achteraf betalen met je creditcard.
Apple Pay (Gratis)
Eenvoudig betalen met je iPhone of Apple Watch.
Bancontact/Mister Cash (Gratis)
Betaalmethode voor onze Belgische klanten.
Belfius Direct Net (Gratis)
Betaalmethode voor onze Belgische klanten.
KBC/CBC Payment Button (Gratis)
Betaalmethode voor onze Belgische klanten.
SOFORT Überweisung (Gratis)
Betaalmethode voor onze Duitse klanten.
Alle betalingen in onze webshop verlopen via een beveiligde HTTPS verbinding.
Wat moet ik doen als een betaling is mislukt of geweigerd?
Wat is de levertijd van een product?
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen ondanks dat deze al is verzonden
Als je op werkdagen voor 16.00 uur een bestelling plaatst, verzenden we deze dezelfde dag. Heb je op zaterdag na 16.00 uur een bestelling geplaatst, dan zal deze dinsdags worden geleverd (PostNL bezorgt geen brievenbuspakjes op maandag).
Als jouw bestelling al wel is verstuurd, maar je deze nog niet hebt ontvangen, dan kan het zijn dat PostNL vertraging heeft opgelopen met het afleveren. Ongeveer 97% van alle zendingen komt de volgende dag aan.
Verzending naar België
Verzending naar België duurt over het algemeen iets langer dan een verzending binnen Nederland. Houd hierbij rekening met een levertijd van ongeveer 2 tot 5 werkdagen.
Bovengenoemde verzendtijden zijn indicaties. Gedurende drukke periodes en feestdagen kan de verzending langer duren.
Verzenden jullie ook naar België en Duitsland?
Hoe kan ik een product ruilen of retourneren?
Het retouradres is:
BAZORO
Anton Geesinkstraat 2
7572 EG Oldenzaal